Tylko nie jakieś puste horrory typu ,,Piła mechaniczna" .. Coś jak ,, Musimy porozmawiać o Kevinie" albo ,,Milczenie owiec" . Pozdrawiam i liczę na propozycje. :)
czerwony smok. morderca znad green river - http://www.filmweb.pl/film/Morderca+znad+Green+River-2004-226644. zodiak - http://www.filmweb.pl/Zodiak
Przerwana lekcja muzyki. => rola Angeliny Jolie ( amoralnej socjopatki)
Lśnienie => rola Jacka Nickolsona
Mroczny Rycerz => rola Heath'a Ledger'a
Star Wars => rola Hyden'a Christiansena
Wyspa Harpera
Chyba masz problem z wyszukiwaniem i przypisywaniem informacji.
Nikt Cię nie prosił o klasyfikację filmu ani jego ocenę.
Temat był film w którym pojawiają się psychopatyczne sceny.
A nawracanie na gust filmowy zacznij od swojego gimnazjum tam dopiero jest dramat.
Nie potrafiłaś zrozumieć o co użytkownikowi chodzi to w prosty sposób chciałem Ci to umożliwić, ale widze, że trafiłem na osobe o kulturze krnąbrnego 5-latka...
Piszemy tu o filmach a nie subiektywnych ocenach filmów. Ty uważasz że dobre inny że złe. I to nie miejsce na tą dyskusję. Ale możliwe że nie załapałeś to trolla karmić nie będę.
Zobacz, od czego zaczęła się dyskusja. Na pewno nie chodzi o tytuł, tylko o ocenę czynów bohatera.
Faktycznie, od słabo zagranego Anakina Skywalkera aż wieje grozą . . . ; ktoś kto w temacie o psychopatach podaje postać graną przez tą marną aktorzynę Christensena ( do tego szczeka używając jedynego argumentu jaki zna - ad personam) nie zasługuje nawet na ripostę wobec ociekających prymitwizmem i jawną głupotą pyskówek. Cya.
PS: W moich intencjach nie leży "nawracanie" na gust filmowy, nie zwykłem polemizować z debilami; ani też im cokolwiek przemawiać.
w ostatnim zdaniu zamiast "przemawiać" - przekazywać ; na fw niestety nie ma możliwości edycji postów
A twoj bełkot to bełkot. Chesz se pogadac czy ten film złu czy nie i tyle. A ha i jeszcze dopowiedziec co myslisz o aktorach.
Dziecko napisz pare testów inteligencji bo egzaminów nie zdasz.
Twoim zdaniem Star Wars jest filmem o socjopatach? Tego dotyczy temat, wiec nie dziw się reakcji Rubena. ;)
widze, ze umiejetnosc pisania na klawiaturze opanowana, teraz pozostaje ci tylko nauczyc sie czytac
" Filmy o socjopatach.
Tylko nie jakieś puste horrory typu ,,Piła mechaniczna" .. Coś jak ,, Musimy porozmawiać o Kevinie" albo ,,Milczenie owiec" . Pozdrawiam i liczę na propozycje. :) "
Nie interesują mnie twoje żałosne porównania ani stwierdzenia dotyczące mojej osoby ale te tytuły są i tak subiektywne wybrane bez odpowiedniego kryterium.
Czyli tym razem tautologia ci wyszła.
Porownania? Stwierdzenia? Tytuly subiektywne bez odpowiedniego kryterium? Tautologia? Co ty gosciu bierzesz.. haha.
Mialy byc filmy o socjopatach wiec pytam : czy gwiezdne wojny sa filmem o socjopatach?
Tego dotyczy temat
Co Wy się tak czepiacie? Eowine podał kilka tytułów, czyli odpowiedział na pytanie według własnej oceny. To założyciel tematu oceni lub już to zrobił, czy odpowiedź była trafna czy nie. Więc zamiast podawać swoje propozycje to offtopujecie. Mi się podobał film Mr. Brooks z Kevinem Costnerem.
hmm a może znakomity klasyk Fritza Langa pt. "M - Morderca"? :)
http://www.filmweb.pl/film/M+-+Morderca-1931-34707
Mr. Brooks (2007)
Autostopowicz (1986)
Złe towarzystwo (1995)
Siedem (1995)
Krwawa profesja (2002)
Kolekcjoner kości (1999)
Mordercza rozgrywka (1992)
Urodzeni mordercy (1994)
Przylądek strachu (1991)
i można by tak wymieniać godzinami...
Polecam ci również zobaczyć serial "True Detective" sezon pierwszy. Moim zdaniem b. w klimacie tego czego szukasz.
Podziemny krąg, Django(Calvin Candie), Wyspa Tajemnic, Człowiek z blizną, Sekretne okno, Powrót do domu, Dziewczyna z tatuażem, Leon Zawodowiec, Wyspa strachu.
"Psychoza" i jej kontynuacja "Psychoza II'. Tylko nie wolno czytać opisów dwójki przed obejrzeniem jedynki bo w internecie wszędzie są spoilery!