1. Król Nowego Jorku - 8/10
2. Zły porucznik - 8/10
3. Kaliber 45 - 7/10
4. Uzależnienie - 6/10
5. Driller Killer - 6/10
6. Porywacze ciał - 5/10
Do obejrzenia: co tylko znajdę w odmętach sieci (długometrażowego oczywiście) - facet kręci MEGA-klimatyczne filmy...
pomysły ma, klimat też potrafi stworzyć, niestety czesto pie...y swoje filmy, albo jakąś moralizatorką, głupotą, kiczem czy jeszcze czyms innym.
nie nakrecił jeszcze nigdy filmu genialnego "do końca" chociaż 3 razy był blisko, w królu nowego jorku, złym poruczniku, i zaćmieniu
Wygląda okropnie... Jeszcze do niedawna zapamiętałem go ze zdjęć, na których wyglądał jak typowy gościu po 40...
Widać, zawód reżysera jest strasznie wyniszczający...
pozdro
W zasadzie oglądałem dwa i nie mam ochoty na więcej. Pierwszy to kultowy poniekąd, jak słyszałem, "Zły porucznik", drugi to "Pogrzeb".
Świetnie zagrane obydwa, z bardzo niepokojącym klimatem, ale o czym one były? Pokazywały nasz brudny świat w niezwykle sugestywny sposób, szczególnie ten pierwszy. Historia...
przyznam sie ze swojego czasu miałem taki boom na jego produkcje i wlasnie w czasach tamtych przyszło mi obejrzec dokladnie calutenka jego filmografię reżyserską.
Ogolnie mozna powiedziec ze jego filmy są całkiem niezłe jak czuje sie ten klimat choc to bardzo nierówny rezyser, kreci filmy na różne tamaty (choc...