Ranking sobie pozwolę zrobić:)
1. Twierdza - super film akcji
2. Transformers - bardzo mi się podobał
3. Transformers 2 - też mi się podobał, ale mocno przymykałem oko na różne rzeczy wiedząc jak został zjechany przez krytykę.
4. Bad boys - solidny film akcji z fajnym duetem ale trochę nuży moim zdaniem.
I daleko, daleko, daleko...
5. Armageddon - nienawidzę. Montaż jest okropny i nie da się wytrzymać przez
Pewnie kiedyś zobaczę: transformers 3, bad boys 2, pearl harbor, wyspę, sztanga i cash ale na razie daruje sobie
PS: napiszcie czy warto zobaczyć filmy z Pewnie kiedyś zobaczę.